وبلاگ

باربری فریدونکنار به رشت [☎️09119094729]

بارها در زندگی خود و یا دوستانمان، صحبت از اثاث کشی به میان آمده است که قطعا با شنیدن این واژه، انبوهی از مشکلات بر سر ما خراب می‏شود. خرید کارتن و بسته بندی و ده‏ها موضوع دیگر، ذهن ما را به خود مشغول می‏نماید. از دیر باز شرکت‏های باربری این وظیفه را بر عهده گرفتند و کمی کار ساده‏تر شد. امروزه نوع فعالیت این شرکت‏ها کمی با گذشته تفاوت داشته و این شرکت‏ها خدمات بیشتری را ارائه می‏دهند. اجازه دهید اندکی در رابطه با قیمت باربری فریدونکنار و حمل اثات و اثاث کشی از فریدونکنار به رشت و داخل فریدونکنار و وظایف کارکنان صحبت کنیم.

حمل اثات و اثاث کشی در باربری فریدونکنار

در شهر فریدونکنار که یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است، شرکت‏های باربری بسیاری به فعالیت در این زمینه مشغول هستند، و لیکن حمل اثاث و اثاث کشی در باربری فریدونکنار از شهرت و خوشنامی بالایی در این شهر برخوردار است. در موضوع حمل اثاث و اثاث کشی باید به برخی عوامل توجه داشت.

از جمله آنها می‏توانیم، وضعیت آب و هوایی آن شهر و منطقه، نوع باری که قصد جابجایی آن را داریم و ابعاد کامیون و یا کامیونت یا وانت مورد نظر و نوع نیروی کار و حتی وسایل بسته بندی را هم در نظر بگیریم.

با توجه به عنوان مقاله، مشخص است که باربری در شهر فریدونکنار و یا بین شهرهای فریدونکنار و رشت، اثاث کشی صورت می‏پذیرد. پس با آب و هوایی مرطوب و بارانی، در زمستان با برف و در کل با مسیری لغزنده سر و کار داریم. در اینجا نوع پوشش وسیله باربری و چیدمان وسایل برای ما مهم است.

همچنین نحوه بسته بندی اجسام نیز باید طوری باشد که همواره مانع ورود رطوبت و آب به داخل کارتن شود. عامل دیگر نحوه انتقال این اثاث‏ها است، که برای هریک شرایط خود را نیاز دارد. مثلا برای یخچال یک روش به کار می‏رود، و برای یک ظرف همزن روشی دیگر برای اثاث کشی به کار می‏رود.

وسایلی که برای یک بسته بندی مناسب نیاز داریم، عبارتند از کارتن، نایلون حباب دار، چسب، موکت، فوم و سایر موارد. باربری فریدونکنار دارای کارکنانی است که درباره هر گروه از وسایل منزل، آموزش لازم را درباره نحوه بسته بندی و انتقال آنها را دیده‏اند و با خودروهای وانت، کامیون و کامیونت آماده انتقال اثاث‏های شما را خواهند داشت.

باربری فریدونکنار و حمل اثات و اثاث کشی

باربری فریدونکنار با پرسنلی دلسوز، قیمتی مناسب مشتری و خوش قولی و با اطمینان بودن، در زمینه حمل اثاث و اثاث کشی در شهر فریدونکنار و از شهر فریدونکنار به نقاط دیگر کشور، مشغول به فعالیت است.

نام این باربری به خوشنامی معروف است. زیرا در این باربری نکاتی که در زیر به آنها اشاره مختصر می‏شود، به طور کامل رعایت می‏شود.

1-دقت در انتخاب کارتن: کارتن‏های مصرفی این شرکت جزء مقاوم‏ترین کارتن‏ها بوده و در اثر ضربه آسیبی در حد متوسط به اجناس وارد می‏شود که البته می‏توان با استفاده از پوشش نایلون حباب دار تا حدی این مشکل را حل نمود.

2-رعایت اصول ضربه گیری در کارتن: کارکنان این مجموعه، دقت بسیاری را در امر جایگذاری اجناس داخل کامیون و یا وانت و غیره، می‏نمایند. چرا که اگر اصول ضربه گیری برای یک وسیله رعایت نشود، در حوادث جاده‏ای و یا حتی شهری می‏تواند عواقب جبران ناپذیری را برای اجناس مشتری و خدشه‏دار شدن اعتبار شرکت باربری داشته باشد.

3-دارا بودن بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی: این مورد، باعث اطمینان بیشتر مشتریان نسبت به این مجموعه شده و بدین ترتیب با درصد ایمنی بالاتری اثاث کشی انجام می‏شود.

4- استفاده از موکت: کارکنان این شرکت از موکت برای چیدمان کف اثاثیه چوبی و شیشه‏ای که در زمان جابه‏جایی کاربرد دارد، استفاده می‏نمایند.

5-استفاده از نایلون حبابی: هر خانواده اشیایی ذینتی دارد که بسیار ظریف هستند، و حتما باید دارای محافظی در برابر تکان‏های خودرو با جاده باشد. که نایلون حبابی یک گزینه عالی برای این هدف است.

6-استفاده از ضربه گیرها: فوم‏ها یکی از بهترین وسایل محافظ کالا در برابر ضربه هستند. این وسایل با ایجاد حالتی فنری و ارتجاعی، سبب جذب ضربات وارده به کالا، در خودشان می‏شود. به عبارت دیگر بیشترین مقدار ضربه را در خود نگه داشته و کمترین مقدار را به کالا وارد می‏کند. از این رو جزء بهترین وسایل در امر ضربه گیری هستند.

قیمت باربری فریدونکنار و حمل اثات و اثاث کشی از فریدونکنار به رشت و در داخل فریدونکنار

حال ببینیم قیمت گذاری یک شرکت باربری بر چه اساسی صورت می‏پذیرد. همان طوری که از عنوان پیداست، انتقال کالا همواره در میان استان‏های گیلان و مازندران صورت می‏پذیرد.

از این رو، با مسیری لغزنده و پر پیچ و خم مواجه خواهیم بود. به طور کلی از عوامل موثر در اثاث کشی به موارد مسافت مسیر-نحوه بسته بندی-وزن بار- نوع بار، و آب و هوا را می‏توان اشاره کرد.

مسافت مسیر، ناهمواری‏های آن و باران و وجود آب و هوای مرطوب، خستگی راننده و امکان تصادف، و یا واژگونی کامیون عواقب جبران ناپذیری را بر دوش کارکنان شرکت باربری می‏گذارد. پس هر چه مسافت بیشتر، قیمت نهایی حمل کالا بیشتر می‏شود. فرضا اثاث کشی در داخل شهر فریدونکنار به مراتب ساده‏تر و کم هزینه‏تر نسبت به اثاث کشی از فریدونکنار به رشت است.

اکثر شرکت‏های باربری دارای جداول قیمتی بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه هستند، و فرایند قیمت گذاری را بر اساس آن انجام می‏دهند. عامل دیگری که در پروسه قیمت گذاری موثر است، وجود بیمه نامه برای بار مورد نظر است. که خود افزایش دهنده نرخ حمل و نقل است.

هنگامیکه تصمیم به انتقال باری از شهر فریدونکنار را گرفتید، بهترین راه برای اطلاع از قیمت تماس و یا مراجعه به باربری فریدونکنار است، تا از جزئیات آن با خبر شوید.

وظایف کارکنان شرکت باربری فریدونکنار

به طور معمول شرکت‏های باربری از کارکنان مخصوص برای حمل هر باری استفاده می‏کنند. برای لوازمی مانند یخچال و غیره نیاز به کارکنان آموزش دیده در این زمینه دارد که مبادا کالای مورد نظر دچار عیب شود. در مورد وسایل زینتی نیز همینطور است.

همواره در مسیرهای داخل شهری نیازی به رانندگی دشوار ندارد، ولی در مسیرهای بین شهری و لغزنده، نیاز به رانندگانی با مهارت بالاتر، احساس می‏شود. علاوه بر این، کارکنان مجرب باید نحوه چیدمان صحیح را برای ایمنی کالا رعایت کنند. از این رو آموزش کارکنان از مهمترین عوامل در انتقال اثاث است.

شما با مراجعه به وب سایت‏های شرکت‏های باربری می‏توانید، از جزئیات بیشتری مطلع شوید و نسبت به انتقال کالای خود اقدام نمایید. یکی از این وب سایت‏ها https://barbarimazandaran.ir  است، که خاص شرکت باربری فریدونکنار می‏باشد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x