وبلاگ

باربری فریدونکنار به مشهد [☎️09119094729]

اثاث‏ کشی و حمل اثاث جز جدایی ‏ناپذیر زندگی هر فردی است. عموما این امر یا درون شهر یا خارج از شهر صورت می‏پذیرد. در این نوشته با هم مروری اجمالی به باربری فریدونکنار به مشهد، اثاث کشی با باربری فریدونکنار به مشهد حمل اثاث فریدونکنار به مشهد، قیمت باربری فریدونکنار به مشهد می‏ پردازیم.

عموما خدماتی که شرکت‏ های باربری به شما ارائه می‏ دهند، عبارتند از (1) کلیه خدمات اثاث‏ کشی در شهر خودتان و در اینجا شهر فریدونکنار و سایر مناطق کشور (2) کارکنانی متعهد و دلسوز و حرفه‏ ای (3) قیمت مناسب در حمل اثاث‏ کشی (4) خوش قولی در زمان انجام کار (5) زمان بندی و برنامه ‏ریزی دقیق. (6) حفاظت دقیق از اثاث شما.

حمل اثات و اثاث کشی در باربری فریدونکنار

در شهر فریدونکنار که یکی از شهرهای استان مازندران است، و از آوازه خوبی در طبیعت بکر آن برخوردار است، شرکت‏ های خدماتی زیادی به امر اثاث‏ کشی و حمل اثاث مشغول هستند. چندین عامل در باربری‏ها برای اثاث‏ کشی موثر هستند که عبارتند از:

آب‏ و هوا منطقه برای پوشش اثاث‏ ها، مسافت بین مبدا و مقصد برای حمل اثاث، و نوع اثاث مورد نظر. در شهر فریدونکنار به دلیل آب و هوای مرطوب باید همواره بارش باران را مدنظر داشت و جهت حمل اثاث از وسایل نقلیه مسقف استفاده نمود.

پس در فصل زمستان با برف و در کل با مسیری لغزنده سر و کار داریم. در اینجا نوع پوشش وسیله باربری و چیدمان وسایل برای ما مهم است. همچنین نحوه بسته‏بندی اجسام نیز باید طوری باشد که همواره مانع ورود رطوبت و آب به داخل کارتن شود. عامل دیگر نحوه انتقال این اثاث‏ها است، که برای هریک شرایط خود را نیاز دارد.

باربری فریدونکنار و حمل اثات و اثاث کشی

باربری فریدونکنار یکی از بهترین باربری ‏ها در شهر فریدونکنار است که در زمینه حمل اثاث و اثاث‏ کشی در داخل شهر و شهرهای مجاور، همچنین در کل کشور مشغول فعالیت می‏باشد. موردی که این باربری را برتر از رقبا می‏کند، بحث کارکنان آموزش دیده این باربری در امر بسته‏بندی، حمل و چیدمان در فضای جدید است.

در این باربری از وسایل بسته ‏بندی خاصی مانند کارتن‏های مقاوم، نایلون حبابدار، فوم (ضربه‏ گیر) و چسب یا منگنه و موکت استفاده می‏شود. علاوه بر وسایل فوق، باربری فریدونکنار به‏دلیل موارد زیر از سایرین متمایز می‏شود:

  • انتخاب صحیح کارتن: کارتن ‏های مخصوص بسته بندی باید از میان کارتن ‏های چند لایه انتخاب شود تا استحکام کافی را در موارد نیاز داشته باشد. معمولا کارتن 5 لایه برای اجسام ظریف و شکننده انتخاب معقول‏ تری است، ولی برای هر کالایی مقرون به‏ صرفه نیست. برای کالاهایی که حساسیت زیادی نسبت به آنها وجود ندارد، کارتن سه لایه نیز، گزینه مطلوبی است.
  • استفاده از نایلون جبابی: این نایلون‏ ها خاصیت ضربه‏ گیری دارند و عمدتا برای وسایل شکستنی از آنها در کنار سایر لوازم استفاده می‏شود. مانند اینکه بخواهید یک بلور یا ظرفی چینی را برای جلوگیری از ضربه با آن بسته ‏بندی کنید.
  • استفاده از موکت: از موکت برای چیدمان کف اثاث چوبی و شیشه ‏ای که در زمان جابه‏جایی مهم هستند، (از نظر لغزیدن و شکستن) در باربری فریدونکنار استفاده می‏شود. در واقع این موکت‏ها به ثبات اثاث در خودرو کمک می‏کنند.
  • استفاده از ضربه‏ گیرها: فوم‏ها از بهترین وسایل محافظ کالا در برابر ضربه هستند. این وسایل با ایجاد حالتی فنری و ارتجاعی، سبب جذب ضربات وارده به کالا، در خودشان می‏شود. به عبارت دیگر بیشترین مقدار ضربه را در خود نگه داشته و کمترین مقدار را به کالا وارد می‏ کند. از این رو جزء بهترین وسایل در امر ضربه‏ گیری هستند. در ادامه باید خاطر نشان کرد که نحوه چیدمان کالاها نیز از حساسیت ویژه ‏ای برخوردار است.
  • ‏ دارا بودن بیمه ‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی: در نظر بگیرید که بنا به عللی وسیله نقلیه باربری دچار حادثه شود، در این صورت نخستین شخصی که واقعا متضرر خواهد شد، مشتری است. بیمه ‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی به شرکت باربری فریدونکنار این فرصت را می‏دهد تا از طریق بیمه خسارت اموال مشتری را بدهد، که خود یکی از مزیت‏ های عمده این شرکت است.

حمل اثاث و اثاث‏کشی از طریق باربری فریدونکنار به مشهد

حمل اثاث و اثاث‏کشی از طریق باربری فریدونکنار به مشهد یکی از نیازهای متداول شهروندان شهرها در استان مازندران یا سایر نقاط منطقه است. به‏ دلیل موارد زیر باربری فریدونکنار در حمل اثاث و اثاث ‏کشی به مشهد به‏ خوشنامی معروف شده است:

  • رعایت اصول حرفه‏ای در زمینه بسته‏بندی اثاث.
  • رعایت اخلاق حرفه‏ای در برخورد با مشتریان.
  • رعایت اصول دقیق در امر حمل و نقل اثاث.
  • انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای حمل اثاث.
  • انتخاب راننده و در نظر گرفتن راننده کمکی برای مسافت ‏های طولانی.

باتوجه به موضوع مورد بحث ما که انتقال اثاث از فریدونکنار به شهر مشهد است، باید چند نکته را مدنظر قرار دهیم. نخستین امر بسته‏ بندی مناسب برای مسافت‏ های طولانی است، استفاده از ضربه‏ گیر یا فوم مفید خواهد بود. به‏ دلیل اینکه ممکن است شرایط ناهموار جاده بر اثاث تاثیر بگذارد.

دومین امر این است که در کف کامیون یا کامیونت حتما موکت قرار داده شود تا از جابه‏ جا شدن اثاث‏ ها در اثر ناهمواری‏های جاده جلوگیری شود.

سومین مورد فصل اثاث‏ کشی است. اگر فصل زمستان است، وسیله نقلیه مسقف بسیار موثر خواهد بود و اگر فصل تابستان است، نیاز چندانی به وسیله نقلیه مسقف نیست.

و آخرین موردی که می‏خواهیم به آن اشاره کنیم، انتخاب راننده مخصوص مسافت‏های دور است. زیرا اگر راننده دچار ناراحتی و خستگی شود، آنگاه احتمال آسیب به وسیله نقلیه و متعاقب آن اثاث زیاد خواهد بود.

تمام این موارد در باربری فریدونکنار رعایت می‏شود تا اثاث مشتریان آسیب نبیند و سالم به مقصد برسد.

قیمت باربری فریدونکنار به مشهد

قیمت باربری فریدونکنار به مشهد بر اساس عواملی مانند وزن کالا، شکستنی بودن آن، مسافت بین مبدا و مقصد، نوع خودروی انتخابی، نیاز به کارگر (منظور از نظر تعداد آنها می ‏باشد.)، برخی عوامل آب و هوایی همچون هوای برفی، بارانی که در اینجا نیاز به کامیون یا وانت مسقف حس می‏شود و غیره تعیین می‏شود. همچنین قیمت حمل بارها در باربری‏ ها در بازه‏های زمانی مشخصی توسط اتحادیه مربوطه، به شرکت‏ های باربری اعلام می‏شود.

هر چه مسافت بیشتر باشد، قیمت نهایی حمل اثاث بیشتر می‏شود. بیمه‏ نامه اثاث همراه با بارنامه اصلی دولتی، خود خدمتی است که باعث افزایش قیمت نهایی باربری برای مشتری می‏ شود ولی به قیمتش می ‏ارزد. نوع وسیله نقلیه، سطح مهارت کارکنان، و مسافت بین مبدا تا مقصد نیز از عواملی است که تعیین کننده قیمت نهایی است.

به یاد داشته باشید، اگر از مشتریان همیشگی شرکت باربری فریدونکنار باشید، جهت اثاث‏کشی به مشهد، حتما از تخفیف شرکت باربری فریدونکنار برخوردار خواهید شد.

کارکنان باربری فریدونکنار اثاث را به نحوی بر روی کامیون یا وانت با تسمه می‏ بندند، تا در پیچ ‏ها و دست‏ اندازهای جاده تعادل کالا بهم نخورد. برای آشنایی بیشتر با باربری فریدونکنار، می‏ توانید با مراجعه به سایت    https://barbarimazandaran.ir  که وب‏سایت رسمی شرکت باربری فریدونکنار (باربری مازندران) است، موضوعات مفیدی در این رابطه پیدا کنید. در این سایت بخشی با عنوان سوالات متداول وجود دارد که کمک زیادی به شما در امر باربری خواهد کرد.

مشخصات باربری فریدونکنار

شرکت باربری فریدونکنار از قدیمی‏ترین و خوشنام‏ترین شرکت ‏های باربری در شهر فریدونکنار است. در این شرکت با وجود پرسنل مجرب انتقال کالا به هر کجای ایران صورت می ‏پذیرد. همچنین این شرکت در نظر مشتریان خود، توانسته در جایگاه خوبی در میان شرکت‏های باربری قرار گیرد.

اگر قصد اثاث‏ کشی در داخل یا خارج از شهر را دارید، می‏ توانید با شماره‏های زیر با باربری فریدونکنار در تماس باشید تا علاوه بر مشاوره در زمینه اثاث‏ کشی بتوانید اثاث خود را انتقال دهید. شماره‏ های باربری عبارتند از:

تلفن شرکت: 01132291583

تلفن همراه: 09119094729

آدرس : استان مازندران- فریدونکنار

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x